De AntwoordPlus methode: Slimme AI, menselijke maat en een krachtige kennisbank voor snel en accuraat klantcontact.
AntwoordPlus combineert slimme technologie met menselijke controle om klantcontact te optimaliseren. Vragen over verschillende kanalen beantwoorden we snel en accuraat met AI, terwijl we altijd de menselijke maat behouden voor de juiste nuance en controle.
Onze hybride kennisbank bevat een uniek in te richten contentstructuur, legt kennis vast en genereert vraag-antwoord combinaties, zodat we snel de juiste antwoorden kunnen bieden. Door klantcontact, communicatie en vakinhoudelijke teams nauw samen te laten werken, zorgen we voor consistente en relevante informatie. Met continue rapportages en verbeteringen streven we naar een steeds betere klantbeleving.
Door AntwoordPlus met teamleider en contentbeheerder
Door contentbeheerder met klantcontactteam
Door klantcontactteam
Door de contentbeheerder
Door de manager
AntwoordPlus borgt kennis en helpt klantvragen efficiënter te beantwoorden