Hoe het werkt

De AntwoordPlus methode: Slimme AI, menselijke maat en een krachtige kennisbank voor snel en accuraat klantcontact.

Eenvoudig. Gebruiksvriendelijk. Betere samenwerking.

AntwoordPlus combineert slimme technologie met menselijke controle om klantcontact te optimaliseren. Vragen over verschillende kanalen beantwoorden we snel en accuraat met AI, terwijl we altijd de menselijke maat behouden voor de juiste nuance en controle.

Onze hybride kennisbank bevat een uniek in te richten contentstructuur, legt kennis vast en genereert vraag-antwoord combinaties, zodat we snel de juiste antwoorden kunnen bieden. Door klantcontact, communicatie en vakinhoudelijke teams nauw samen te laten werken, zorgen we voor consistente en relevante informatie. Met continue rapportages en verbeteringen streven we naar een steeds betere klantbeleving.

1

1Tijdens implementatie eenmalig structuur aanleggen binnen de kennisbank

Door AntwoordPlus met teamleider en contentbeheerder


  • Unieke structuur binnen de kennisbank bepaalt het succes van gebruik en de kwaliteit van rapportages
  • In 3 sessies richten we deze structuur met u in tijdens implementatie
  • Deze structuur heeft als basis Afdelingen, diensten & onderwerpen
  • Doelstellingen bepalen
  • KPI's inrichten
  • Rollen toewijzen
  • Kanalen kiezen en aansluiten

2

2Kennis borgen in de AntwoordPlus kennisbank

Door contentbeheerder met klantcontactteam


  • Kennis vastleggen
  • Automatisch documenten (.docx, .html) uploaden
  • Klantvraaganalyse
  • Vraag-antwoord combinaties genereren
  • Content continu verbeteren en aanvullen tijdens het werk door middel van contentsuggesties indienen

3

3Binnenkomende vragen van klanten, burgers en patiënten of medewerkers beantwoorden met AntwoordPlus

Door klantcontactteam


  • Vragen behandelen over verschillende kanalen
  • Antwoord controleren
  • Taal kiezen
  • Stijl kiezen
  • Antwoord versimpeld versturen met sjabloon
  • Taak uitzetten naar “de specialist”
  • Contentsuggestie doen bij onjuiste of ontbrekende content

4

4Content beheren

Door de contentbeheerder


  • Content toevoegen/verwijderen of aanpassen
  • Contentsuggesties van medewerkers in behandeling nemen
  • Rapportage content om producten, diensten, processen te verbeteren
  • Klantvraaganalyse gestelde vragen versus gebruik content kennisbank
  • AI doet contentsuggesties voor contentbeheer

5

5Uitgebreid rapporteren

Door de manager


  • Eigen prestatie versus team
  • Teamprestatie
  • Managementinformatie
  • Analyse gebruikte content
  • Analyse first-time-right percentage & KPI's

Ervaar zelf de kracht van AntwoordPlus!

  • Direct inzicht in alle mogelijkheden
  • Op maat afgestemd op uw behoeften
  • Geen verplichtingen, wél waardevolle inzichten
Ik wil graag een demo Neem contact met ons op

AntwoordPlus borgt kennis en helpt klantvragen efficiënter te beantwoorden

Mogen we cookies gebruiken?

De website van AntwoordPlus maakt gebruik van cookies voor basisfunctionaliteiten.

Meer weten?

Accepteren en sluiten