Professionele dienstverlening

Ook binnen de professionele dienstverlening kunt u wel een steuntje in de rug gebruiken.

Herkenbaar binnen uw organisatie?

  • Medewerkers besteden veel tijd aan het beantwoorden van herhalende vragen, terwijl deze slimmer voorbereid kunnen worden.
  • Klantinformatie is versnipperd over meerdere systemen, waardoor er geen centraal klantbeeld is.
  • Inconsistentie in antwoorden leidt tot verschillende interpretaties en verwarring bij klanten, burgers en patiënten.
  • Het inwerken van nieuwe medewerkers en de uitstroom van senior medewerkers maken het lastig om kennis goed te borgen.
  • (Potentiële) klanten, burgers en patiënten willen zoveel mogelijk digitaal antwoord krijgen op hun vragen, maar de beschikbare informatie is onvoldoende toegankelijk.
  • Moderne klantcontactkanalen, zoals chat, e-mail en andere digitale communicatiekanalen, worden nog niet optimaal benut.

AntwoordPlus helpt u om zorgcommunicatie slimmer en efficiënter te organiseren!

Het resultaat:

  • AI-gestuurde vraaganalyse bereidt antwoorden voor op basis van de kennisbank, zodat medewerkers sneller en consistenter kunnen reageren.
  • Gecentraliseerde kennisborging, waardoor waardevolle expertise behouden blijft, ook bij uitstroom van senior medewerkers.
  • Betere klantbediening met een uniforme en betrouwbare communicatie via alle kanalen.
  • Nieuwe medewerkers worden sneller ingewerkt dankzij een overzichtelijke en goed beheerde kennisbank.
  • Klanten, burgers en patiënten krijgen sneller antwoord op hun vragen door integratie van moderne kanalen en de AntwoordPlus-widget op uw website.
  • Alle klantcontactkanalen - van chat, e-mail en telefonie tot digitale informatievoorziening - kunnen eenvoudig gekoppeld worden aan AntwoordPlus voor een moderne en efficiënte klantervaring.

Deze organisaties gingen u voor:

AntwoordPlus voor zowel externe als interne klantcontacten

AntwoordPlus is flexibel inzetbaar voor zowel externe klantcontacten als interne ondersteuning. Naast het efficiënt afhandelen van vragen van klanten, burgers of patiënten, kan het ook worden ingezet binnen uw organisatie, bijvoorbeeld op de HR-afdeling.

Medewerkers - uw interne klanten - hebben vaak repeterende vragen over verlof, arbeidsvoorwaarden en opleidingen. Met AntwoordPlus worden antwoorden centraal geborgd en eenvoudig toegankelijk, bijvoorbeeld via een koppeling met uw intranetomgeving.

Dankzij een duidelijk gestructureerde kennisbank kunt u onderscheid maken tussen informatie voor externe klanten, interne medewerkers of beide.

Daarnaast kunnen handboeken, cao-richtlijnen en andere beleidsdocumenten worden geïntegreerd in de kennisbank, zodat antwoorden hieruit automatisch gedestilleerd en direct toepasbaar worden.

Met ons om de tafel of AntwoordPlus ook voor uw organisatie werkt?

AntwoordPlus borgt kennis en helpt klantvragen efficiënter te beantwoorden

Mogen we cookies gebruiken?

De website van AntwoordPlus maakt gebruik van cookies voor basisfunctionaliteiten.

Meer weten?

Accepteren en sluiten