Ook binnen de professionele dienstverlening kunt u wel een steuntje in de rug gebruiken.
Het resultaat:
AntwoordPlus is flexibel inzetbaar voor zowel externe klantcontacten als interne ondersteuning. Naast het efficiënt afhandelen van vragen van klanten, burgers of patiënten, kan het ook worden ingezet binnen uw organisatie, bijvoorbeeld op de HR-afdeling.
Medewerkers - uw interne klanten - hebben vaak repeterende vragen over verlof, arbeidsvoorwaarden en opleidingen. Met AntwoordPlus worden antwoorden centraal geborgd en eenvoudig toegankelijk, bijvoorbeeld via een koppeling met uw intranetomgeving.
Dankzij een duidelijk gestructureerde kennisbank kunt u onderscheid maken tussen informatie voor externe klanten, interne medewerkers of beide.
Daarnaast kunnen handboeken, cao-richtlijnen en andere beleidsdocumenten worden geïntegreerd in de kennisbank, zodat antwoorden hieruit automatisch gedestilleerd en direct toepasbaar worden.
AntwoordPlus borgt kennis en helpt klantvragen efficiënter te beantwoorden