Zakelijke dienstverlening

Een commerciële omgeving vraagt om snelheid, on-point service en klantvriendelijkheid. Klantvragen, traffic en de efficiency van het KCC zijn volledig meetbaar in AntwoordPlus. Op basis van real time rapportages kan een manager zijn KCC team gericht trainen en zijn bezetting aanpassen aan piek- of dalmomenten.

Op basis van geregistreerd klantcontact werk je voortdurend aan verbetering van de interne organisatie. Door meer kennis in te zetten op eerstelijns klantcontact wordt tweedelijns klantcontact efficiënter en alleen nog ingezet voor specialistische vragen. 

AntwoordPlus is geschikt voor organisaties in de zakelijke dienstverlening zoals:

  • Verzekeringsmaatschappijen;
  • Accountancybedrijven;
  • Woningcorporaties;
  • Opleidingsinstituten;
  • Bouwbedrijven;
  • Projectorganisaties;
  • E-commerce bedrijven;
  • Verkooporganisaties;
  • Arbo diensten;
  • Adviesorganisaties;
  • NUTS bedrijven.

 

          Waarom AntwoordPlus:

  • AntwoordPlus helpt uw organisatie te verbeteren
  • Specialist in KCC dienstverlening
  • Zet uw klant centraal!
  • AntwoordPlus is voorbereid op de toekomst en wil u helpen dat ook te zijn

lees verder


AntwoordPlus stelt klantbelang centraal. Bewezen effectief!

Klantcases

De ervaring van de Gemeente Ede

De gemeente Ede staat bekend als innovatief dienstverlener. Het Klantcontactcentrum (KCC) is voor veel collega-gemeenten een belangrijk voorbeeld. Het KCC doet namelijk veel meer dan alleen vragen beantwoorden. “We willen met ons team vooral waarde toevoegen aan elk klantcontact”, zegt Harry Jacobs, al ruim zes jaar verantwoordelijk voor het KCC. “Vanuit die visie is AntwoordPlus een onmisbaar hulpmiddel.”

Lees meer

 

Plan een afspraak

Wilt u meer info of geïnteresseerd in een demo?

Neem contact met ons op!