Er ligt enorm veel druk op de zorg, door onder andere bezuinigingen en personeelstekorten. Dit zorgt er mede voor dat kennis verdwijnt door verloop en uitval. Patiënten ervaren hierdoor lange wachttijden, waardoor ze alleen maar kritischer worden. Veel zorgorganisaties zien dat de klanttevredenheid in het gedrang komt hierdoor.
In dit geval moeten specialisten in ieder geval zo veel mogelijk ontlast worden, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze goed in zijn. Dat betekent dat vragen die worden gesteld bij de frontoffice, zo goed en snel mogelijk beantwoord moeten worden. In de praktijk is dit lastig, omdat de specialist vaak nog ingeroepen moet worden om de vraag te beantwoorden.
Wat als er een systeem bestaat dat dit kan voorkomen?
Door samen continu data aan te vullen en verbeteren wordt de voorkant van je organisatie steeds “slimmer” en ontstaat drukverlichting op specialistische afdelingen. Het werkproces richting klanten wordt efficiënter en transparanter en de klanttevredenheid zal omhoog gaan.
Managers kunnen op basis van realtime management rapportages de performance van klantcontact meten en zo op de juiste data (bij)sturen binnen uw organisatie. Dit draagt bij aan essentiële organisatieverbeteringen door inzicht in bijvoorbeeld de meest gestelde klantvragen.
Vraag dan vrijblijvend een demo aan en ontdek of AntwoordPlus jouw organisatie kan en mag helpen om bovenstaande problemen op te lossen!
Het juiste antwoord voor de klant is een correct, duidelijk, actueel en persoonlijk antwoord. AntwoordPlus zorgt ervoor.
Het juiste antwoord voor het KCC-team is een foutloos en compleet antwoord dat zich snel laat vinden. AntwoordPlus genereert het.
Het juiste antwoord voor de manager bevat gevalideerde, glasheldere realtime rapportages voor een goed onderbouwde beslissing over inzet van mensen en middelen en de performance van je KCC. Medewerkers en service level kunnen groeien. AntwoordPlus rapporteert het.
Het juiste antwoord voor de IT-er is de garantie dat data veilig zijn en dat alles aansluit bij interne richtlijnen en eenvoudig koppelbaar is. AntwoordPlus reguleert het.
Het juiste antwoord voor de bestuurder laat zien dat klanten optimaal worden geholpen, hun privacy is gewaarborgd en de dienstverlening aantoonbaar van waarde is. AntwoordPlus realiseert het.
Het juiste antwoord voor de organisatie neemt iedereen mee in de overgang van procesgericht naar klantgericht werken volgens het principe ‘one time right’.
AntwoordPlus creëert het.
AntwoordPlus levert meer dan alleen een slimme online tool voor een professioneel en efficiënt opererend KCC. We adviseren en begeleiden organisaties ook bij de implementatie ervan en bij de totale transformatie die daarvoor nodig is. Dat is geen overbodige luxe want werken met AntwoordPlus heeft een grote impact op de hele organisatie en hoe mensen optimaal kunnen (samen)werken. Je wilt immers het servicelevel van de totale organisatie verhogen. Implementatie van AntwoordPlus vraagt om lef, diplomatie en geduld. Wij kennen de weg en lopen graag met je mee. Stap voor stap werkt het beste, is onze ervaring. Te beginnen met een heldere visie op: hoe gaan wij om met klantcontacten en privacy?