Doorontwikkeling van de Software van AntwoordPlus

De ideale combinatie van digitale intelligentie en menselijk contact!

Aan de voorkant van de organisatie alle antwoorden paraat hebben op vragen van klanten. Dat is dé uitdaging voor de toekomst. Overheid of bedrijf, iedere klant verwacht snel een compleet antwoord.

Blije klant én blije medewerker!

Hoe organiseer je kennis, kunde, processen en mensen zo, dat het eerste klantcontact meteen een schot in de roos is? Hoe zorg je dat je serviceniveau continu verbetert? Dat ieders werkplezier en vakkundigheid toeneemt? Dat privacy en databeveiliging zijn gewaarborgd? Dat de organisatie blijvend meerwaarde levert en bestaansrecht houdt tot ver in de toekomst?

Alles begint met een duidelijke visie van de organisatie en manager, gericht op service en kwaliteit. Klantcontact en informatievoorziening verbeteren zijn hierin key. En daarin kan AntwoordPlus faciliteren! Door alle vragen en antwoorden centraal op te slaan en continu bij te werken, leg je in AntwoordPlus een enorme centrale database aan. Door het te koppelen aan andere software, zal dit ‘zelf lerende systeem’ alleen meer slimmer worden.

Het resultaat: jouw klant wordt veel sneller geholpen met zijn vraag. Dat betekent een blije klant én een blije medewerker!

Herken jij jouw organisatie hierin?

  • Kost klantcontact veel tijd binnen je backoffice?
  • Heb je te weinig controle over je klantproces?
  • Mis je een centraal klantbeeld?
  • Is content versnipperd of dubbel aanwezig in meerdere systemen?
  • Zit kennis bij veel medewekers in hun hoofd?
  • Kun je vragen niet goed en snel genoeg beantwoorden?
  • Mis je de controle over klantcontact, de kwaliteit en snelheid wanneer het over diverse kanalen binnenkomt?
  • Is kennis niet goed centraal geborgd in de organisatie?

Dan is AntwoordPlus het antwoord!

Door alle vragen en antwoorden centraal op te slaan en continu bij te werken, leg je in AntwoordPlus een enorme centrale database aan. Door het te koppelen aan andere software, zal dit ‘zelf lerende systeem’ alleen maar slimmer worden. Dat maakt van AntwoordPlus de ideale combinatie van digitale intelligentie en menselijke contact!

Het resultaat: jouw klant wordt veel sneller geholpen met zijn vraag. Dat betekent een blije klant én een blije medewerker!

Ontdek hoe AntwoordPlus kan helpen in jouw specifieke branche, of vraag direct een demo aan!

Branches

Maatschappelijke organisaties

AntwoordPlus is ideaal voor onder andere gemeentes, waterschappen, woningcorporaties, onderwijsinstellingen en vluchtelingenorganisaties om hun klantcontact te optimaliseren en borgen.

Lees verder

Zorg

Grote zorgorganisaties zoals ziekenhuizen, (private) klinieken, praktijken en jeugdzorg hebben te maken met veel klantcontact en repeterende vragen die vaak specialistisch zijn. Daarvoor biedt AntwoordPlus de perfecte oplossing.

Lees verder

Zakelijke dienstverlening

Een commerciële omgeving vraagt om snelheid, service en klantvriendelijkheid. Zakelijke dienstverleners, zoals verzekeraars, financiële of juridische dienstverleners en e-commerce instellingen kunnen op deze wijze klantcontact stroomlijnen en verbeteren.

Lees verder

Wat betekent AntwoordPlus voor...

De klant

Het juiste antwoord voor de klant is een correct, duidelijk, actueel en persoonlijk antwoord. AntwoordPlus zorgt ervoor.

Het KCC-team

Het juiste antwoord voor het KCC-team is een foutloos en compleet antwoord dat zich snel laat vinden. AntwoordPlus genereert het.

De manager

Het juiste antwoord voor de manager bevat gevalideerde, glasheldere realtime rapportages voor een goed onderbouwde beslissing over inzet van mensen en middelen en de performance van je KCC. Medewerkers en service level kunnen groeien. AntwoordPlus rapporteert het.

De IT’er

Het juiste antwoord voor de IT-er is de garantie dat data veilig zijn en dat alles aansluit bij interne richtlijnen en eenvoudig koppelbaar is. AntwoordPlus reguleert het.

De bestuurder

Het juiste antwoord voor de bestuurder laat zien dat klanten optimaal worden geholpen, hun privacy is gewaarborgd en de dienstverlening aantoonbaar van waarde is. AntwoordPlus realiseert het.

De organisatie

Het juiste antwoord voor de organisatie neemt iedereen mee in de overgang van procesgericht naar klantgericht werken volgens het principe ‘one time right’.
AntwoordPlus creëert het.

De implementatie

AntwoordPlus levert meer dan alleen een slimme online tool voor een professioneel en efficiënt opererend KCC. We adviseren en begeleiden organisaties ook bij de implementatie ervan en bij de totale transformatie die daarvoor nodig is. Dat is geen overbodige luxe want werken met AntwoordPlus heeft een grote impact op de hele organisatie en hoe mensen optimaal kunnen (samen)werken. Je wilt immers het servicelevel van de totale organisatie verhogen. Implementatie van AntwoordPlus vraagt om lef, diplomatie en geduld. Wij kennen de weg en lopen graag met je mee. Stap voor stap werkt het beste, is onze ervaring. Te beginnen met een heldere visie op: hoe gaan wij om met klantcontacten en privacy?