Hoe organiseer je kennis, kunde, processen en mensen zo, dat het eerste klantcontact meteen een schot in de roos is? Hoe zorg je dat je serviceniveau continu verbetert? Dat ieders werkplezier en vakkundigheid toeneemt? Dat privacy en databeveiliging zijn gewaarborgd? Dat de organisatie blijvend meerwaarde levert en bestaansrecht houdt tot ver in de toekomst?
Alles begint met een duidelijke visie van de organisatie en manager, gericht op service en kwaliteit. Klantcontact en informatievoorziening verbeteren zijn hierin key. En daarin kan AntwoordPlus faciliteren! Door alle vragen en antwoorden centraal op te slaan en continu bij te werken, leg je in AntwoordPlus een enorme centrale database aan. Door het te koppelen aan andere software, zal dit ‘zelf lerende systeem’ alleen meer slimmer worden.
Het resultaat: jouw klant wordt veel sneller geholpen met zijn vraag. Dat betekent een blije klant én een blije medewerker!
Door alle vragen en antwoorden centraal op te slaan en continu bij te werken, leg je in AntwoordPlus een enorme centrale database aan. Door het te koppelen aan andere software, zal dit ‘zelf lerende systeem’ alleen maar slimmer worden. Dat maakt van AntwoordPlus de ideale combinatie van digitale intelligentie en menselijke contact!
Het resultaat: jouw klant wordt veel sneller geholpen met zijn vraag. Dat betekent een blije klant én een blije medewerker!
Ontdek hoe AntwoordPlus kan helpen in jouw specifieke branche, of vraag direct een demo aan!
Het juiste antwoord voor de klant is een correct, duidelijk, actueel en persoonlijk antwoord. AntwoordPlus zorgt ervoor.
Het juiste antwoord voor het KCC-team is een foutloos en compleet antwoord dat zich snel laat vinden. AntwoordPlus genereert het.
Het juiste antwoord voor de manager bevat gevalideerde, glasheldere realtime rapportages voor een goed onderbouwde beslissing over inzet van mensen en middelen en de performance van je KCC. Medewerkers en service level kunnen groeien. AntwoordPlus rapporteert het.
Het juiste antwoord voor de IT-er is de garantie dat data veilig zijn en dat alles aansluit bij interne richtlijnen en eenvoudig koppelbaar is. AntwoordPlus reguleert het.
Het juiste antwoord voor de bestuurder laat zien dat klanten optimaal worden geholpen, hun privacy is gewaarborgd en de dienstverlening aantoonbaar van waarde is. AntwoordPlus realiseert het.
Het juiste antwoord voor de organisatie neemt iedereen mee in de overgang van procesgericht naar klantgericht werken volgens het principe ‘one time right’.
AntwoordPlus creëert het.
AntwoordPlus levert meer dan alleen een slimme online tool voor een professioneel en efficiënt opererend KCC. We adviseren en begeleiden organisaties ook bij de implementatie ervan en bij de totale transformatie die daarvoor nodig is. Dat is geen overbodige luxe want werken met AntwoordPlus heeft een grote impact op de hele organisatie en hoe mensen optimaal kunnen (samen)werken. Je wilt immers het servicelevel van de totale organisatie verhogen. Implementatie van AntwoordPlus vraagt om lef, diplomatie en geduld. Wij kennen de weg en lopen graag met je mee. Stap voor stap werkt het beste, is onze ervaring. Te beginnen met een heldere visie op: hoe gaan wij om met klantcontacten en privacy?