Visie op KCC

Een optimaal presterend KCC heeft volledige controle over het gepersonaliseerde klantcontact en de processen die leiden tot een kwalitatief goed, snel en effectief antwoord. Of het antwoord voldoet, bepaalt de klant. Die klant leeft in de pizza-economie waarin je online alles naar eigen behoefte samengesteld kunt bestellen, afrekenen en binnen een afgesproken, korte tijd kunt laten bezorgen. Dit wordt de standaardverwachting van klanten, ook klanten van de overheid, (private) zorg, woningcorporaties en andere groot zakelijke dienstverleners. Wat met een pizza kan, kan met alle vragen en producten. De techniek is er klaar voor. Nu politici, bestuurders, ondernemers en medewerkers nog. Zij gaan zeker volgen. AntwoordPlus faciliteert deze omwenteling.




1 comment

Een WordPress commentator 12 mei 2018

Hoi, dit is een reactie. Om te beginnen met beheren, bewerken en verwijderen van reacties, ga je naar het Reacties scherm op het dashboard. Avatars van auteurs komen van Gravatar.




Leave a Reply

Your email address will not be published.


Comment


Name

Email

Url