Veelgestelde vragen

 

 

Filter op:

  • Technisch
  • Presale
  • Mogelijkheden

Ik heb geen apart KCC (Klant Contact Center), is Antwoordplus voor mij dan toch interessant?

Welke eisen stelt AntwoordPlus aan het kennis- en opleidingsniveau van mijn medewerkers om er succesvol mee te werken?

Wat doet AntwoordPlus op het gebied van opleiding, training en advies?

Heeft een nieuwe medewerker altijd een opleiding vanuit AntwoordPlus nodig of kan diegene ook door het team worden ingewerkt?

Ik heb besloten met AntwoordPlus te gaan werken, hoe ziet de implementatie er dan uit?

Is AntwoordPlus een Saas oplossing?

Is het hebben van een zaaksysteem verplicht?

Vindt er automatisch een opslag plaats in DMS?

Worden alle ingevulde formulieren van Smart Documents meteen in de software van Smart Documents software opgeslagen?

Een organisatie heeft een archiveringsplicht die steeds verder gaat. Hoe is die plicht geborgd in AntwoordPlus?

Hoe ga ik om met onze bestaande (zaak)systemen in combinatie met AntwoordPlus? Kunnen deze aan elkaar gekoppeld worden?