Support

Ook binnen onze eigen organisatie vinden wij iedere vraag belangrijk!

Voor gebruikersvragen van welke aard dan ook leveren wij support op verschillende manieren. Als gebruiker zijnde kan je zelf kiezen of je support wil afnemen via een SLA en wat daarbij de specifieke wensen zijn.

Op onze tarievenpagina vindt je informatie over de SLA-varianten welke bij een licentie horen.

 

Updates

Als licentiehouder betaal je een vast bedrag per maand zonder extra’s voor updates. De kosten daarvoor deel je namelijk met andere gebruikers die ook helpen met de doorontwikkeling van AntwoordPlus.

 

Doorontwikkeling

Wij zien onze samenwerking met klanten als een partnerschap. Als klant maak je deel uit van de gebruikersgroep die bepaalt hoe AntwoordPlus zich verder ontwikkelt. Behalve de standaard updates beïnvloeden vooral jouw specifieke wensen deze doorontwikkeling. Andere klanten profiteren van jouw initiatieven, zoals jij ook profiteert van ontwikkelingen die andere leden van de gebruikersgroep in gang zetten. Dankzij deze co-creatie houden we de licentiekosten laag. Samen verbeteren we elkaars dienstverlening met voor iedereen een goede verhouding tussen kosten en opbrengsten.

 

          Waarom AntwoordPlus:

  • AntwoordPlus helpt uw organisatie te verbeteren
  • Specialist in KCC dienstverlening
  • Zet uw klant centraal!
  • AntwoordPlus is voorbereid op de toekomst en wil u helpen dat ook te zijn

lees verder


Plan een afspraak

Op zoek naar meer informatie of geïnteresseerd in een demo?