TeleCats

Telecats

Telecats is onze partner in techniek voor spraakherkenning. Spraakherkenning geeft klanten de mogelijkheid in eigen woorden een vraag te stellen. Door de koppeling met AntwoordPlus verschijnt de vraag en (de weg naar) het antwoord op het scherm van de KCC-medewerker. De KCC-medewerker kan de beller dus snel en efficiënt het juiste antwoord geven.

90% Van alle vragen kan met spraakherkenning goed worden geclassificeerd. Dat betekent minder opnieuw doorverbinden, wat natuurlijk een positief effect heeft op de tevredenheid van klanten en medewerkers. Routeren met spraakherkenning en CTI levert ook zo’n 45 seconden tijdswinst op per gesprek.

 

Colosseum 42
7521 PT Enschede

Tel:053 4889900

Postbus 92
7500 AB Enschede

www.telecats.nl


Wat doet Telecats in relatie tot AntwoordPlus?

AntwoordPlus maakt gebruik van de spraakherkenner van Telecats. Door inspreken van postcode en huisnummer, kan Telecats een klant identificeren. Verder herkent Telecats ingesproken vragen van klanten. “Goedemorgen, spreekt u alstublieft kort en bondig in waarvoor u belt”, is een fijnere vraag dan meerdere keren horen dat je toets 1, 2, 3, 4, 5 moet gebruiken voor evenzoveel keuzemogelijkheden. De bellende klant wil zo snel mogelijk het juiste antwoord op zijn of haar vraag. Telecats ondersteunt dat proces.

Wat doet Telecats nog meer?

Telecats faciliteert ook spraakanalyse. Telefoongesprekken worden opgenomen en met taal- en spraaktechnologie verwerkt en geanalyseerd op basis van de inhoud en de emotie van het gesprek. Is het een herhaalcall? Wordt er veel doorverbonden? Is de routering wel goed? Wat is de vraag achter de vraag? Spraakanalyse richt zich niet alleen op de inhoud van een telefoongesprek, maar ook veelzeggende stiltes en stemverheffingen. Combineer je deze emotiemarkers met de uitgesproken tekst, dan haal je waardevolle, kwantificeerbare data uit de gesprekken. Met deze techniek komt gespreks- en procesoptimalisatie binnen handbereik.

Telecats is dé autoriteit in toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein.