Alles draait om het juiste Antwoord

Aan de voorkant van de organisatie alle antwoorden paraat hebben op vragen van klanten. Dat is dé uitdaging voor de toekomst. Die toekomst is digitaal, zoveel is duidelijk. Overheid of bedrijf, klanten verwachten snel een compleet antwoord.

Dus, hoe organiseer je kennis, kunde, processen en mensen zo, dat het eerste klantcontact meteen een schot in de roos is? Hoe zorg je dat je serviceniveau continu verbetert? Dat ieders werkplezier en vakkundigheid toeneemt? Dat privacy en databeveiliging zijn gewaarborgd? Dat de organisatie blijvend meerwaarde levert en bestaansrecht houdt tot ver in de toekomst?

AntwoordPlus is het juiste antwoord op al deze vragen, bekeken van buiten (klant) naar binnen (organisatie).

Voor de klant
Het juiste antwoord voor de klant is een correct, duidelijk, actueel en persoonlijk antwoord.
AntwoordPlus presenteert het.


Voor het KCC-team
Het juiste antwoord voor het KCC-team is een foutloos en compleet antwoord dat zich snel laat vinden.
AntwoordPlus genereert het.


Voor de manager
Het juiste antwoord voor de manager bevat gevalideerde, glasheldere realtime rapportages voor een goed onderbouwde beslissing over inzet van mensen en middelen en de performance van je KCC.  Medewerkers en service level kunnen groeien.
AntwoordPlus rapporteert het.

 

Voor de IT-er
Het juiste antwoord voor de IT-er is de garantie dat data veilig zijn en dat alles aansluit bij interne richtlijnen en eenvoudig koppelbaar is.
AntwoordPlus reguleert het.


Voor de bestuurder
Het juiste antwoord voor de bestuurder laat zien dat klanten optimaal worden geholpen, hun privacy is gewaarborgd en de dienstverlening aantoonbaar van waarde is.
AntwoordPlus realiseert het.


Voor de organisatie
Het juiste antwoord voor de organisatie neemt iedereen mee in de overgang van procesgericht naar klantgericht werken volgens het principe ‘one time right’.
AntwoordPlus creëert het.


Voor de implementatie
AntwoordPlus B.V.  levert meer dan alleen een slimme online tool voor een professioneel en efficiënt opererend KCC. We adviseren en begeleiden organisaties ook bij de implementatie ervan en bij de totale transformatie die daarvoor nodig is. Dat is geen overbodige luxe want werken met AntwoordPlus heeft een grote impact op de hele organisatie en hoe mensen optimaal kunnen (samen)werken. Je wilt immers het servicelevel van de totale organisatie verhogen. Implementatie van AntwoordPlus vraagt om lef, diplomatie en geduld. Wij kennen de weg en lopen graag met je mee. Stap voor stap werkt het beste, is onze ervaring. Te beginnen met een heldere visie op: hoe gaan wij om met klantcontacten en privacy?

 

 

 

          Waarom AntwoordPlus:

  • AntwoordPlus helpt uw organisatie te verbeteren
  • Specialist in KCC dienstverlening
  • Zet uw klant centraal!
  • AntwoordPlus is voorbereid op de toekomst en wil u helpen dat ook te zijn

lees verder


Plan een afspraak

Op zoek naar meer informatie of geïnteresseerd in een demo?