Opleiding & training

Opleiding & training

Vraag je jezelf weleens af: “Wat nou als je investeert in mensen en ze gaan daarna weg?” Stel jezelf dan ook de vraag: “Wat als we het niet doen en ze blijven?”

Als optimaal klantcontact je missie is, zijn goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers de sleutel tot succes. Medewerkers die AntwoordPlus als hun broekzak kennen en de slimme software optimaal weten in te zetten om klanten snel en effectief te helpen.

Tijdens de implementatie wordt voor ons vanzelf duidelijk wat het team aan training en opleiding nodig heeft om uiteindelijk die maximale prestatie in klantcontact te kunnen leveren. Het trainingsaanbod van onze partner Ocaro is breed en diep en geschikt voor beginners en gevorderden, voor uitvoerders en leidinggevenden.

Wat Ocaro zoal biedt:

Voor medewerkers:

Voor teamleiders:

 

 

          Waarom AntwoordPlus:

  • AntwoordPlus helpt uw organisatie te verbeteren
  • Specialist in KCC dienstverlening
  • Zet uw klant centraal!
  • AntwoordPlus is voorbereid op de toekomst en wil u helpen dat ook te zijn

lees verder


Plan een afspraak

Op zoek naar meer informatie of geïnteresseerd in een demo?