Ocaro

Ocaro is een erkend opleider in waardevol klantcontact en onze partner in trainingen voor KCC medewerkers. Goed opgeleide medewerkers zijn een voorwaarde om succesvol te kunnen werken met AntwoordPlus. De filosofie waarop AntwoordPlus is gebouwd stelt de klant centraal. De klant centraal stellen vraagt om medewerkers die begrijpen hoe je écht contact maakt met klanten om snel een duidelijk antwoord op hun vragen te kunnen geven. Makkelijk persoonlijk contact leggen en slim gebruik maken van ondersteunende technieken die het antwoord genereren. Dat leren medewerkers bij Ocaro.

 

Carolien de Oliveira Marreiros, directeur

Ocaro

 

Soerense Zand Noord 26
6961 RB Eerbeek

Tel: 0313 – 654 240
Whatsapp: 06 22 65 74 17

E-mail: info@ocaro.nl

Website: www.ocaro.nl



Wat doet Ocaro in relatie tot AntwoordPlus?

Vanuit hun specialisatie in klantcontact werkt Ocaro mee aan de (door)ontwikkeling van AntwoordPlus. Met hun expertise helpt Ocaro organisaties bij het implementeren van AntwoordPlus. Daarbij gaat het minder om de techniek dan om een positieve ervaring van de mogelijkheden en gebruikersvriendelijkheid. We geloven beiden in waardevol klantcontact. Daarin staat de klantvraag centraal. AntwoordPlus dwingt KCC-medewerkers niet langer uit te gaan van product of dienst maar juist van deze klantvraag. Of de vraag nu via balie, telefoon, mail, website of social media binnenkomt, maakt daarbij niet uit.

Wat doet Ocaro nog meer?

Ocaro heeft een breed aanbod in trainingen en opleidingstrajecten dat zorgt voor goed gekwalificeerd en gemotiveerd KCC-personeel. Een bijzonder voorbeeld is het leerwerktraject Erkend Talent dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt omschoolt tot medewerker klantcontact. Ongeveer 80% van de deelnemers houdt hier een baan aan over. Behalve opleidingen biedt Ocaro ook coaching en detachering van KCC professionals en ze voeren assessments uit voor al actieve en nog te werven KCC medewerkers om te zorgen voor de juiste match tussen mens en functie. AntwoordPlus en Ocaro zorgen er samen voor dat ‘afstand tot de arbeidsmarkt’ verandert in ‘voorsprong op de arbeidsmarkt’.

Ocaro geeft trainingen, opleidingen en advies in waardevol klantcontact