Methodiek

AntwoordPlus is ontstaan vanuit de filosofie dat de klant op 1 staat en de organisatie dit moet faciliteren. De praktijk van alledag is in vele organisaties nog heel anders. Organisaties en systemen denken vanuit eigen processen richting de klant. Met het stappenplan van AntwoordPlus zorgen we er samen voor dat jouw organisatie de klant en zijn of haar vraag echt centraal stelt. Onze geavanceerde software ondersteunt je hierbij. Rapportages geven inzicht in de keten van buiten naar binnen; hoe de vraag achter de vraag via het KCC in de keten wordt opgevangen en beantwoord. De methodiek ondersteunt de visie van de organisatie en haar service level optimaal en geeft inzicht in in de inzet en ontwikkeling van de eigen medewerkers van het KCC. Dit is een continu verbeterproces. AntwoordPlus groeit stap voor stap mee in het bestaande IT-landschap van de organisatie. Meetbaar, zichtbaar, resultaatgericht en met oog voor de mens.

 

          Waarom AntwoordPlus:

  • AntwoordPlus helpt uw organisatie te verbeteren
  • Specialist in KCC dienstverlening
  • Zet uw klant centraal!
  • AntwoordPlus is voorbereid op de toekomst en wil u helpen dat ook te zijn

lees verder


AntwoordPlus stelt klantbelang centraal. Bewezen effectief!