Updates & Support

Ook binnen onze eigen organisatie vinden wij iedere vraag belangrijk! Dat betekent dat we je waar nodig ondersteunen om zo efficiënt mogelijk gebruik te kunnen maken van AntwoordPlus. Een groot deel van dit onderhoud en support valt onder ons basispakket, maar we bieden ook een maatwerk Service Level Agreement (SLA). Lees snel verder!

Doorontwikkeling van de Software van AntwoordPlus

Support

Voor gebruikersvragen van welke aard dan ook leveren wij support op verschillende manieren. Standaard in het basispakket van AntwoordPlus is onderhoud (technische updates) en support inbegrepen.

Het kan natuurlijk zijn dat jouw organisatie diepgaande vragen of meer ondersteuning nodig heeft. Daarvoor kunnen we een maatwerk Service Level Agreement opstellen. Dit doen we altijd in overleg en beoordelen we per organisatie.

Bekijk onze tarieven

Updates

Als abonnee betaal je een vast bedrag per maand zonder extra’s voor updates. De kosten daarvoor deel je namelijk met andere gebruikers die ook helpen met de doorontwikkeling van AntwoordPlus.

Kennismaken met AntwoordPlus?

Wil jij ontdekken hoe jouw organisatie kan putten uit alle voordelen van AntwoordPlus? Vraag dan een demo aan of neem contact met ons op. We helpen je graag verder om jouw klanten sneller, beter en efficiënter te kunnen helpen!