AntwoordPlus is een systeem wat ondersteunend is aan het verbeteren van het niveau van klantcontact. Het is dus bepalend hoe goed uw medewerkers in staat zijn te communiceren. Is dat nog voor verbetering vatbaar, dan adviseren we gerichte training en opleiding.
Werken met AntwoordPlus begint met woord voor woord noteren wat de klant vraagt. De precieze klantvragen sturen de inhoud van de grote database die AntwoordPlus bevat. Het systeem herkent steeds meer vragen en selecteert de meest actuele informatie op basis van de meest geraadpleegde zoekpaden.
Voor het systeem maakt het niet uit of vragen via balie, telefoon, mail, website of social media binnenkomen. Door analyse van de vragen en input van de organisatie kan het KCC steeds meer vragen zelf beantwoorden, uiteindelijk zo’n 80%. Voor 20% blijft doorverwijzen naar tweede en derdelijns specialisten nodig.
Dat is voor elke organisatie anders, altijd maatwerk. Een van onze mensen stelt met u het kernteam samen en we maken een stappenplan, specifiek op uw organisatie afgestemd. We volgen steeds de volgende structuur, de inhoud ziet er per stap anders uit, afgestemd op de situatie in úw organisatie.
Is optimaal klantcontact jouw missie, dan zijn goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers de sleutel tot succes. Gaan ze werken met AntwoordPlus, dan wil je dat deze medewerkers de software als hun broekzak kennen, om deze optimaal in te zetten om klanten beter en sneller te helpen. Maar het gaat verder dan alleen maar software…!
Tijdens de implementatie van AntwoordPlus wordt voor ons vanzelf duidelijk wat het team aan training en opleiding nodig heeft om uiteindelijk die maximale prestatie in klantcontact te kunnen leveren. Dit doen we in samenwerking met onze partner Ocaro. Het trainingsaanbod van onze partner Ocaro is breed en diep en geschikt voor beginners en gevorderden, voor uitvoerders en leidinggevenden.
Wat Ocaro zoal biedt:
Voor medewerkers:
Voor teamleiders: