Architectuur

AntwoordPlus is gebouwd met een ‘open-structuur’ volgens ‘common ground’ standaarden. Dit betekent dat het pakket is ontworpen om in een bestaand IT landschap te draaien. AntwoordPlus bevat een grote database met informatie uit de hele organisatie, gebaseerd op actuele klantvragen.

Demo aanvragen

Hoe werkt AntwoordPlus?

AntwoordPlus is bewust ontwikkeld als SaaS-oplossing. Als gebruiker beschik je dus altijd  over de meest actuele software, binnen een voor jouw organisatie afgebakende en beveiligde omgeving. Je bouwt automatisch mee aan de doorontwikkeling van AntwoordPlus. De software is modulair opgebouwd zodat we snel kunnen inspelen op veranderingen. AntwoordPlus laat bestaande organisatieprocessen intact en haalt de inhoud die belangrijk is voor een goed klantcontact naar de voorkant van de organisatie.

Een minimaal een na laatste versie van de browsers Chrome, Firefox of Edge is noodzakelijk om AntwoordPlus te gebruiken. Internet Explorer wordt niet ondersteund.

Een tussenlaag koppelt AntwoordPlus aan andere softwarepakketten. Gebruik van de tussenlaag waarborgt flexibiliteit, veiligheid en snelheid. De AntwoordPlus zoekmachine is ingericht om voor de medewerkers van het KlantContactCentrum snel het juiste antwoord te genereren.

AntwoordPlus:

  • Zoekt met het gespecialiseerde Elasticsearch zoeksysteem. Een unieke zoekmachine technologie (AI) die zelflerend is; 
  • Zoekt op producten en vraag-antwoordcombinaties; het zoeksysteem analyseert en sorteert resultaten op relevantie;
  • Ondersteunt de Nederlandse taal (stopwoorden zoals ‘de’ niet relevant, gebruikt meervoud of enkelvoud geeft hetzelfde resultaat);
  • Zoekt op basis van de letterlijke klantvraag; zoekopdracht kan daarna worden verfijnd;
  • Doet suggesties voor relevante content vanaf specifieke content pagina’s;
  • Biedt de mogelijkheid om zelf synoniemen te beheren en het zoeksysteem slimmer te maken;
  • Biedt de mogelijkheid om zelf trefwoorden toe te voegen om content extra gewicht te geven bij specifieke zoektermen;
  • Biedt de mogelijkheid om per kanaal (dus mail, whatsapp, website etc.) alternatieve content te beheren en zo content accenten anders te leggen op basis van via welke kanaal de vraag is gesteld.