Bedrijfsinformatie borgen is een belangrijk aandachtspunt voor veel kennisgestuurde – en georiënteerde organisaties. Maar hoe regel je dit goed en praktisch in?
AntwoordPlus is bijzonder geschikt voor bedrijven die prioriteit geven aan het verbeteren van klantcontact en hun werkprocessen. Tijdens het behandelen van klantvragen wordt vastgelegde informatie toegepast om de vraag te beantwoorden. Deze informatie wordt verrijkt door jouw medewerkers doordat zij samen en actief de content bijwerken. Zo wordt het borgen van informatie gefaciliteerd door de uitgebreide kennisbank waarin onder andere vraag-antwoordcombinaties van klanten worden vastgelegd, continu worden aangevuld en verbeterd.
Met AntwoordPlus worden alle binnenkomende klantvragen over alle moderne kanalen beantwoord door medewerkers. Door kennis in de vorm van vraag-antwoordcombinaties vast te leggen in de kennisbank kunnen veel vragen op eenvoudige wijze aan de voorkant van de organisatie worden beantwoord. Door het vastleggen van klantcontact, dat via diverse kanalen binnenkomt, ontstaat een centraal klantbeeld en raakt informatie niet verloren over afdelingen en personen.
Door samen continu data aan te vullen en verbeteren wordt de voorkant van je organisatie steeds “slimmer” en ontstaat drukverlichting op specialistische afdelingen. Het werkproces richting klanten wordt efficiënter en transparanter. Door de vastgelegde kennis en eenduidige manier van werken wordt:
Managers kunnen op basis van realtime management rapportages de performance van klantcontact meten en zo op de juiste data (bij)sturen binnen uw organisatie. Dit draagt bij aan essentiële organisatieverbeteringen door inzicht in bijvoorbeeld de meest gestelde klantvragen.