Hoe werkt het?

AntwoordPlus is ontstaan vanuit de filosofie dat de klant op 1 staat en de organisatie dit moet faciliteren. Wil jij als organisatie jouw klantcontact en interne informatievoorziening verbeteren? En daarmee dus jouw klanten beter, sneller en efficiënter helpen? Dan kan AntwoordPlus de juiste ondersteuning bieden. Met Antwoordplus kun je data en content centraal in jouw organisatie positioneren én vervolgens continu te verbeteren. Verhoog je efficiëntie en werkplezier én zet jouw klant op nummer 1!

Borg jouw bedrijfsinformatie met AntwoordPlus

Bedrijfsinformatie borgen is een belangrijk aandachtspunt voor veel kennisgestuurde – en georiënteerde organisaties. Maar hoe regel je dit goed en praktisch in?

AntwoordPlus is bijzonder geschikt voor bedrijven die prioriteit geven aan het verbeteren van klantcontact en hun werkprocessen. Tijdens het behandelen van klantvragen wordt vastgelegde informatie toegepast om de vraag te beantwoorden. Deze informatie wordt verrijkt door jouw medewerkers doordat zij samen en actief de content bijwerken. Zo wordt het borgen van informatie gefaciliteerd door de uitgebreide kennisbank waarin onder andere vraag-antwoordcombinaties van klanten worden vastgelegd, continu worden aangevuld en verbeterd.

Met AntwoordPlus worden alle binnenkomende klantvragen over alle moderne kanalen beantwoord door medewerkers. Door kennis in de vorm van vraag-antwoordcombinaties vast te leggen in de kennisbank kunnen veel vragen op eenvoudige wijze aan de voorkant van de organisatie worden beantwoord. Door het vastleggen van klantcontact, dat via diverse kanalen binnenkomt, ontstaat een centraal klantbeeld en raakt informatie niet verloren over afdelingen en personen.

Door samen continu data aan te vullen en verbeteren wordt de voorkant van je organisatie steeds “slimmer” en ontstaat drukverlichting op specialistische afdelingen. Het werkproces richting klanten wordt efficiënter en transparanter. Door de vastgelegde kennis en eenduidige manier van werken wordt:

  • inwerktijd voor nieuwe medewerkers aanzienlijk korter;
  • het percentage first time right tijdens het beantwoorden van vragen aanzienlijk hoger;
  • de doorlooptijd van een vraag teruggebracht.

Managers kunnen op basis van realtime management rapportages de performance van klantcontact meten en zo op de juiste data (bij)sturen binnen uw organisatie. Dit draagt bij aan essentiële organisatieverbeteringen door inzicht in bijvoorbeeld de meest gestelde klantvragen.

Functionaliteiten

AntwoordPlus zorgt voor het borgen, verbeteren en eenduidig delen van bedrijfsinformatie in simpele vraag-antwoordcombinaties.
Ontdek alle functionaliteiten van dit intuïtief opgebouwde systeem.

Lees verder

Architectuur

AntwoordPlus heeft een open structuur, wat betekent dat het pakket is ontworpen om in een bestaand IT landschap te draaien. Het kan simpel worden gekoppeld aan andere softwarepakketten.

Lees verder

Updates & Support

Voor gebruikersvragen leveren wij support op verschillende manieren. Als organisatie kan je zelf kiezen of je support wil afnemen via een SLA en wat daarbij de specifieke wensen zijn.

Lees verder

Doorontwikkeling

Wij zien onze samenwerking met klanten als een partnerschap. Als klant maak je deel uit van de gebruikersgroep die bepaalt hoe AntwoordPlus zich verder ontwikkelt. Behalve de standaard updates beïnvloeden vooral jouw specifieke wensen deze doorontwikkeling.

Lees verder

Koppelingen

AntwoordPlus heeft diverse standaard koppelingen beschikbaar, maar een specifieke koppeling is altijd mogelijk. We werken met een zogenaamde 'tussenlaag' waardoor flexibiliteit, veiligheid en snelheid worden gewaarborgd.

Lees verder

Implementatie

Begin je met AntwoordPlus? Dan is het vooral belangrijk dat het systeem gevuld wordt. Klantvragen sturen de inhoud van de grote database die AntwoordPlus bevat. Het systeem herkent steeds meer vragen en selecteert de meest actuele informatie op basis van de meest geraadpleegde zoekpaden.

Lees verder