Doorontwikkeling

Wij zien onze samenwerking met klanten als een partnerschap. Als klant maak je deel uit van de gebruikersgroep die bepaalt hoe AntwoordPlus zich verder ontwikkelt. Behalve de standaard updates beïnvloeden vooral jouw specifieke wensen deze doorontwikkeling. Andere klanten profiteren van jouw initiatieven, zoals jij ook profiteert van ontwikkelingen die andere leden van de gebruikersgroep in gang zetten. Dankzij deze co-creatie houden we de licentiekosten laag. Samen verbeteren we elkaars dienstverlening met voor iedereen een goede verhouding tussen kosten en opbrengsten.

 

          Waarom AntwoordPlus:

  • AntwoordPlus helpt uw organisatie te verbeteren
  • Specialist in KCC dienstverlening
  • Zet uw klant centraal!
  • AntwoordPlus is voorbereid op de toekomst en wil u helpen dat ook te zijn

lees verder


Iedere vraag verdient een goed antwoord!

12

mei 2018

1

Visie op KCC

Een optimaal presterend KCC heeft volledige controle over het gepersonaliseerde klantcontact en de processen die leiden tot een kwalitatief goed, snel en effectief antwoord. Of het antwoord voldoet, bepaalt de klant. Die klant leeft in de pizza-economie waarin je online alles naar eigen behoefte samengesteld kunt bestellen, afrekenen en binnen een afgesproken, korte tijd kunt laten bezorgen. Dit wordt de standaardverwachting van klanten, ook klanten van de overheid, (private) zorg, woningcorporaties en andere groot zakelijke dienstverleners. Wat met een pizza kan, kan met alle vragen en producten. De techniek is er klaar voor. Nu politici, bestuurders, ondernemers en medewerkers nog. Zij gaan zeker volgen. AntwoordPlus faciliteert deze omwenteling.

Klantcases

De ervaring van de Gemeente Ede

De gemeente Ede staat bekend als innovatief dienstverlener. Het Klantcontactcentrum (KCC) is voor veel collega-gemeenten een belangrijk voorbeeld. Het KCC doet namelijk veel meer dan alleen vragen beantwoorden. “We willen met ons team vooral waarde toevoegen aan elk klantcontact”, zegt Harry Jacobs, al ruim zes jaar verantwoordelijk voor het KCC. “Vanuit die visie is AntwoordPlus een onmisbaar hulpmiddel.”

Lees meer

 

Plan een afspraak

Wilt u meer info of geïnteresseerd in een demo?

Neem contact met ons op!